Ergonomisch werken

Ergonomie op kantoor mag nooit vergeten worden. Waarom niet? Omdat het bijna alleen maar positieve effecten heeft! Ergonomisch meubilair staat bij ons dus bovenaan.

Ergonomie op kantoor is persoonlijk

Ergonomie op kantoor en ergonomie op de werkplek is ontzettend belangrijk. Het voorkomt dat uw medewerkers te maken krijgen met rug- en nekklachten. Het helpt u om deze klachten bij uw medewerkers minimaal te houden en in sommige gevallen zelfs te voorkomen. Het ergonomische comfort en het ergonomische kantoormeubilair zijn dan ook belangrijke aandachtspunten bij het inrichten van werkplekken.

Binnen welke branche u ook actief bent, lichamelijke klachten bij uw medewerkers als gevolg van een verkeerde werkhouding kunnen er gemakkelijk insluipen. Pas na langere tijd komen dit soort klachten aan het licht en voor u het weet komen uw medewerkers in de ziektewet terecht. Het is nooit te laat om samen naar een oplossing te zoeken.

Zevenbergen Kantoorefficiency draagt op verschillende manieren bij aan een gezonde werkhouding, ook als uw kantoor al compleet ingericht is. Natuurlijk kunnen wij uw nieuwe kantoormeubilair bij de levering persoonlijk en ergonomisch afstellen… Maar, u kunt onze deskundigheid ook inzetten om de huidige ergonomische situatie op uw kantoor te verbeteren. De keuze is volledig aan u!

Op dit moment is de kans groot dat u en uw medewerkers vaker thuis werken. Zorg er daarom voor dat u en uw medewerkers thuis ook ergonomisch verantwoord kunnen werken. Zevenbergen Kantoorefficiency helpt u hier graag bij en daarom hebben we speciaal hiervoor een thuiswerk webshop in het leven geroepen. In deze webshop stelt u in een aantal stappen eenvoudig een thuiswerkplek samen, maar heeft u ook de mogelijkheid om los meubilair te bestellen.

Contact opnemenBezoek thuiswerk webshop
ergonomie kantoor
ergonomie kantoor